Thursday, February 18, 2010

Tabung Batch Untuk OBW 2018

Salam bros,

Daripada undian yang telah dijalankan, majoriti memilih untuk collect duit untuk mengisi tabung batch. So dengan ini, aku akan take over kerja2 collect yuran tahunan untuk tabung batch dari Kamal (kalo ada bantahan sila kemukakan). Aku hanya akan in charge duit masuk sahaja. Segala duit keluar still Kamal akan manage. Walaupon kita memilih untuk collect duit, anda juga digalakkan untuk mengemukakan sebarang idea untuk menambah kantung batch. Nak organize event ke pape ke, silalah kemukakan idea2 anda. Collect duit is just one of the way only.

Sebagai permulaan (dah mula pon dulu) dan untuk tidak membebankan, aku nak set yuran tahunan nih at RM50 per year. Kalau ada bantahan sila kemukakan. Daripada Batch 38 nye facebook group, kita dah ada dalam 53 members. That's already half of the batch members. Ada lagik yang ada facebook tapi tak masuk dalam group tuh for dont know what reason. So aku percaya kita can reach out to most of our batch members. Anda adalah digalakkan untuk menjadi member to Batch 38 nye facebook group untuk memudahkan mesej2 disampaikan dengan cepat dan berkesan. Sila tanya Bapak pasal group nih. Selain facebook, mailing list ini juga akan digunakan untuk tujuan menyebarkan mesej2 berkenaan tabung batch ini. Di samping itu, anda adalah digalakkan untuk mencari rakan2 yang telah lama menyepikan diri untuk sama2 join the group and contribute kepada tabung batch.

Sebagai menghormati hak demokrasi, anda tidak dipaksa untuk membayar yuran tahunan ini. Jika anda merasakan tidak perlu untuk membayar yuran tahunan ini, sila announce kat mailing list atau boleh emel aku personally (kalo malu) dengan menyatakan sebab2 anda tidak mahu menyumbang dan nama anda akan dikeluarkan daripada senarai pembayar.

Dengan pengenalan konsep CAT (Cakapje Action Tarak) dibeberapa buat negeri sejak March 2008, anda dialu2kan untuk mengaudit akaun batch untuk mengelakkan sebarang penyelewengan berlaku. Aku akan bagi yearly account statement for scrutiny. As it stands, these are our batch's account details:

Nombor Akaun: 1642 5834 3968 (Maybank)
Nama Pemegang Akaun: Kamalhafez Bin Che Abdul Manaf
Baki pada 17/2/2010: RM687.05
Tujuan akaun/yuran: Mengumpul dana secukupnya untuk menganjurkan OBW menjelang tahun 2018 (8 tahun dari sekarang)

KPI aku untuk collect yuran nih is to finish everything by 31st March every year. Sila berikan kerjasama anda. So anda boleh la mula membuat pembayaran ke nombor akaun yang tertera. Sebarang pindahan wang sila masukkan email aku gerbert_20@yahoo.com dan SMS aku @ 012-3241153 untuk mengelakkan keciciran. Bayaran tunai kepada aku tidak akan diterima harap maklum. Marilah sama2 menjayakan hasrat ini.

Saya yang menjalankan tugas,
redza

P/S - Bapak, please announce mende2 berkaitan tabung batch nih kat facebook group. thanks for your effort.

No comments: